Politica de retur

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 30 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării.

  • Returul in shoowroom este gratuit (se aplica doar pentru produsele care sunt acceptate la retur in showroom-urile BAUMALL).
  • In cazul in care produsul se returneaza in Showroom si modalitatea de plata a fost transfer bancar, returul banilor se face tot prin transfer bancar, si nu in numerar la casierie.
  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Operatorul Call-Center BAUMALL discută costul de transport pentru retur individual cu fiecare client separat. Mai multe detalii la numarul de telefon: +40 727.432.430 sau la adresa electronica officebaumall@gmail.com.